Vaikak täällä blogissa onkin ollut tämän syksyn hiljaista, niin monenlaista sukkaa on sitli tikuteltu aina kun on ollut aikaa. Olen tutkaillut omaa lankavarastoani ja etsinyt myös sieltä lankoja, joista olen tehnyt sukkia.

Nämä ovat ihan perussukat, kokoa 38 / 39. Lanka on Katian olé socks Taiga. Pidän langanväristä kovasti. Langan olen voittanut arpajaisista parisen vuotta sitten. Minulla on samaa lankaa myös toinenkin kerä, mutta se on erivärinen. Eli saan tehtyä vielä toisetkin sukat tuosta palkinnosta itselleni. Puikot olivat ne neliskulmaiset metalliset, kokoa 2,75 mm.

Sukat painavat 70 grammaa. Päätin aloittaa taas sukkien punnituksen, jotta tiedän, mihin langanjämät riittävät...

Jostain kumman syystä aina tässä vaiheessa, kun saan sukat valmiiksi, uskon käyttäväni niitä itse. Mutta aika usein ne kuitenkin jossakin vaiheessa "eksyvät" jonkun lahjapakettiin...

Olen saanut nyt muutaman muunkin sukkaparin jo osittain pääteltyä, eli päivityksiä on kyllä tulossa. Päättely ei vaan ole mikään ykkösjuttu minulle, sen kanssa on aina vähän takistelua.

Kävin viime viikolla Susullakin, siellä on ale. Pikkuisen tarttui jotakin mukaankin, mutta siitä sitten myöhemmin lisää. Nyt menen kahvimukin kanssa tikuttamaan sukka pariksi tunniksi. Tulee sitten taas sitä päättelyäkin lisää odottamaan aktiivista päivää.

PS. Viime aikoina en ole jaksanut kohdistaa raitoja sukissa kohdilleen, ovat minusta ihan hyvät näinkin!