Viikko on mennyt kivasti. Vähän neuloen, jäähallilla rampaten, koulussa kivoja harjoituksia tehden sekä siivousta suunnitellen Kiekkohaiden toimistolla. Minä ja suuri suuni: Lupasin käydä siivoamassa siellä. Aineet ja tarvikkeet on jo saatu, suuret kiitokset lahjoittajille. Ja ensi viikolla menen sitten kokeilemaan, miten Sappaxilla pesu sujuu. Onneksi olen harjoitellut sitä jo koulussa, eli ei ole aivan vieras laite.

Viikon huippujutut tuntuvat liittyvän postilaatikkoon ja sen sisältöön. Olen jo miettinyt, että pitäisikö minun tuunata postilaatikko kauniimmaksi, koska sieltä tuntuu tulevan paljon ihania asioita... Yksi viikon kohokohdista oli taatusti se, että Kelan hakemuksiin tuli myönteiset päätökset. Kelan ensimmäisillä kielteisillä päätöksillä on taatusti työllistävä vaikutus, hakemusten määrä tuplaantuu. Vai olenko ainoa, joka tekee joka kerta sen kuuluisan toisenkin hakemuksen välittämättä ensimmäisestä kielteisestä päätöksestä? Kakkosena viikon postiylläreistä oli taatusti Arpajaisvoitto.

Arpajaispalkintoni on kaksi Green Gaten mukia! Näistä on ihanaa juoda teetä, ovat hyvän kokoisia ja käteen sopivia! Kiitos Jaana!

Poika on poissa, lähti tänään ystävänsä synttäreille ja tulee huomenna kotiin. Ja minä en ole taaskaan tehnyt yhtikäs mitään! Noo, vähän käsitöitä, pessyt pyykkiä ja ajatellut mukavia. Olen ilmesesti lopultakin oppinut kotona yksin olemisen ja rauhoittumisen jalon taidon. Ja nautin siitä aian täysillä!  Ehkäpä huomenna yritän käydä Perttelissä ystäväni luona kahvilla? Etten aivan kokonaan mökity.

Ja nyt kevään tullessa alkaa ompelukin tuntua taas mukavalta ajatukselta. Harmittaa kovasti, kun laitoin muuttaessani pois kaikki vanhat raidalliset, ruudulliset ja pallolliset sekä kukalliset verhot ja liinat yms. joista en pitänyt.  Nyt olisi ollut tosi hyvä fiilis aloittaa niistä suunnittelemaan jotakin, aivan uskomaton tuunaus fiilis. Samaten vanhat farkut yms. olisivat nyt ihan tärkeä juttu. Mulla olisi pari ideaa jatkojalostukseen...

Samaten Pojan vaatteita on todella iso pino odottamassa korjaukseen pääsyä. Kaipa nekin tästä vähitellen. Pitää hoitaa asia varmaan Kirsikan kanssa.

Suuret kiitokset ystävälleni Jossulle! Ne housut ovat minulle juuri passelit! Ja kiitos myös kaikesta muustakin. Ihanaa, kun ihmisellä on monta hyvää ystävää.