Ja taas tänään on aamupäivällä yhdet sukat päätelty ja toimitettu jo käyttäjällekin! Nämä sukat ovat kuulemma menossa Ylläkselle aivan lähipäivinä... Toivottavasti lämmittävät ystäväni jalkoja hyvin!

Nämä sukat on tehty Novitan 7 Veljestä langasta ja neulottu 3,50 mm puikoilla. Sukkien koko on 39. Sukkin haluttiin pitkät varret ja toivon, että tikutin tarpeeksi pitkät. Seuraaviin on tarkoitus tehdä ehkä jopa pidemmätkin, niistä sukista on muuten tulossa todella iloisen väriset. Tein näihin joustinta, 2o, 2n, myös sukan pääliosaan, koska halusin että sukista tulee todella hyvin jalkaan istuvat.

Tänään oli hyvä päivä, oli kiva kahvitella ystävän kanssa. Kiitos sinulle hyvästä seurasta ja aivan loistavan makuisista Runebergin tortuista! Nam!

Olen tässä miettinyt sellaisia "Sukka-asioita"... Ilmeisesti suuri osa ihmisistä ei käytä villasukkia. Mutta jostain kumman syystä minun tuttuni ja ystäväni taitavat kaikki käyttää villasukkia. Onkohan asia ollut aina niin, vai olenko saanut heille aikaiseksi addiktion?

Viime loppuvuodesta annoin serkulleni sukat , jotka olivat aika jämptit minulle, vaikka piti olla kokoa 38. Nyt lupasin viedä hänelle toiset sukat, koska hänen jalkansa on kokoa 37 ja tulossa on ystävänpäiväkin. Ilmeisesti hän ei ol aiemmin käyttänyt villasukkia sen kummemmin, mutta nyt annettuani hänelle ensimmäiset, on jäänyt koukkuun. Ja vaikka lupasin viedä nuo vähän aikaa sitten valmistuneet pitsisukat, niin eihän se riitä. Hän haluaa sukkia nipun, 4 paria. Siis Ystävänpäivä lahja sukkien lisäksi 4 paria. Eli nyt aletaan tikuttelemaan sukkia oikein tosissaan taas...  JEE!

Mutta tämä asia vaivaa ihan tosissaan... Näinkö se menee? Annetaan yhdet kokeeksi ja sitten uhri onkin jo koukussa. Miettii vain, kuinka paljon tarvitsee lisää ja ehkä väriä...

Nyt pitää mennä tikuttelemaan sukkia sohvalle hetkeksi ennen nukkumaan menoa. Öitä!

PS. Susulle: Mä olin kaksi tuntia maanantaina Työkkärissä ja arvaa harmittiko, kun en ehtinyt sinulle pistäytymään! Tulossa olen Lankakauppaan, vaikkakin hitaasti kuin Angelniemen posti. Täällä päin tuo on muuten ihan käytetty sanonta, mistäköhän se on tullut, tietääkö joku?

Olen kyllä aina luullut, että minulla on NIIN tylsän näköinen auto, ettei sitä kukaan edes tunnista. Välillä on päiviä, jolloin en löydä sitä edes parkkitalosta ilman epätoivoista etsimistä.