Kun ei oo lankaa kotona??? Niin oli aivan pakko sitä ostaa lisää... Saattaa muuten olla, etten tee pitkään aikaan vieraille yhtikäs mitään neuleita. Aion aloittaa neulomaan vain ja ainostaan itselleni, jotta minäkin saan ihania sukkia käyttööni.

Ja kyllähän nämä minun uudet lankani ovat aivan ihania, eiks vaan? Väriä. Jos punaiset kirjavat sukat eivät saa ihmistä hyvälle mielelle, niin mitkä sitten? Mulla oli muuten Pojan jääkiekkojoukkueen pelimatkalla Porissa mukana edellissunnuntaina sukankutimia sekä nämä uudet langat. Oli aivan pakko näyttää ystävälleni, että minulla on uusia lankoja!

Sukan tikutus siis on edennyt kivasti, Päättelykeijua vaan odottelen käymään. Se päätteleminen on minulle aina vaan se vaikein asia sukan tekemisessä. Mutta joskus sekin on pakko tehdä, siirrän sen kuitenkin ainakin huomiseen...

Olen tässä illan keräillyt Kelaan meneviä lippusia ja lappusia eri hakemuksia varten. Vähitellen alkaa tuntumaan siltä, että pää räjähtää. Taas kerran lupasin itselleni, että alan pitämään kaikki paperit todella tiukassa järjestyksessä. Toivottavasti tällä kertaa se päätös pitää paremmin kuin edellisillä kerroilla.

Nyt voisi mennä hetkeksi tekemään sukkaa kaikessa rauhassa sohvalle. Se olisi illalle paras päätös, sen jälkeen unikin tulee hyvin.