Vähän on ollut heikkoa neulomisissa... Sukkasato ei pahemmin edisty ainakaan meillä. Luvattuja sukkiakin on jokunen pari, jotka pitäisi tikutella valmiiksi. Välillä kyllä olen neulonutkin, mutta edistystä ei nyt mitään hirveän paljoa ole näkyvissä.

Nämä sukat olen nyt saanut valmiiksi, ja ovat ensimmäiset tämän vuoden Sukkasatoon. Ne ovat lahja Hänelle, joka neuloo mopsien kanssa. Kuvassa ei näy kovinkaan tarkkaan sukkien kuvio, johtuen minun kamerastani sekä hieman heikoista kuvaustaidoistani.

Sukat on tehty Pirkka -pitsisukan mallilla, sillä samalla millä olen tehnyt todella monet sukat jo aikaisemminkin. Sukkien koko on 39. Lanka on Gjestalin Jannea ja väri on grafiitti. Minusta tämä väri sopii näihin sukkiin todella hyvin. Puikkojen koko oli 3,50mm.

Neule- ja bloggausrintamallaon ollut hieman hiljaista. Olen vääntänyt lapsen harrastuksen parissa aika paljon. Jatkan myös taistelua lapseni lääkärin kanssa. Tilanne on ollut tämän syksyn taas vaikeampi, mutta uskon, että saamme kaiken kuntoon. Minä kun en periksi anna tässä asiassa!

Nyt lähden tapaamaan toimintaterapeuttia! Jatketaan taas paremmalla aikaa!