Olen hieman neulonutkin, vaikka täällä blogissa ei ole pahemmin mitään sen tyyppistä aikoihin näkynytkään. Koska on ollut aika paljon miettimistä, niin olen neuloskellut helppoja neuleita ja oikeita silmukoita, joista ei tule lisää ajateltavaa. Baktuksia! Rei'illä ja ilman.

 

Puikot olivat pitkät (lyhyet eli lasten puikkona myyty pituus, 25 cm pitkät) ja kokoa 4,00 mm. Lanka Marks&Kattensin Top Woolia. Langan olen ostanut syksyllä 2008 Forssasta, hieman kauan kesti ennen kuin langasta jotakin tuli. Mutta olihan minulla tottakai jo lankaa ostaessani suunnitelma sen varalle... (Vai oliko sittenkään??) Muistaakseni lanka maksoi 1€ / kerä, joten eihän sitä voinut vastustaa...

 

Ylempi huivi saattaa olla menossa eräälle Pikku-Prinsessalle syntymäpäivälahjaksi. Uskoisin, että hän pitäisi uudesta huivista. Alempi saattaa jopa jäädä itselle, on meinaan sen verta tylsän värinen, ettei siitä kukaan muu varmaan edes tykkäisi kuin minä itse!

Opiskelut ovat alkaneet mielestäni kivasti. Opiskelukaverit ovat mukavia ja aihe tuntuu kiinnostavalta, välillä jopa ihmettelen että olen niin kiinnsotunut siitä. Ja tällä hetkellä minulla on jopa kaksi sukkaparia kesken, eli taidan alkaa olla taas aika hyvässä vedossa.

On aivan ihanaa blogata omalla tietokoneella. Kiitos ystävälleni, joka toi minulle heidän pojan vanhan koneen, jolla ei ollut heillä enää käyttöä! Kiitos! Ihanaa olla osana erittäin toimivaa kierrätysrengasta! Jag tycker om det :)

Ja nyt menen hetkeksi teeveen ääreen, jotta saan joskus vielä lisääkin jotakin neulottua blogattavaksi. Adios!

PS. Sain siskoltani lauantaina siistit farkut, jotka ovat hänelle liian lyhyet. Persjalkaisuudesta on itseasiassa aika useinkin hyötyä meidän piireissä! En vain ole uskaltanut kokeilla housuja, pelkään, etten mahdu niihin sisällä.... Eks mää vaan ookki rohkea???