Tiskikukkaa pukkaa vaan... Eli 13. työ, joka on aloitettu sunnuntaina Kiskossa.

Toivon kovasti, että en löydä enää paljoa kotoa merseroimatonta puuvillalankaa. Alkaa olla rättivarasto kunnossa. Aiemmin olen antanut rätit lahjoiksi, mutta nyt aion pitää nämä itse. Se vanha sananlasku: "Suutarin lapsilla ei ole kenkiä"  pätee tässäkin tapauksessa...

Lankana on taaskin Novitan Alabamaa, puikot ovat kokoa 3,50 mm, ohje on Tintin luomukset -blogista Tiskikukkanen. En laita tällä kertaa linkkiä sinne, niitä linkkejä kun olen laittanut jo varmaan yli kymenen tämän KYH:in aikana. Puikon päät ovat puiset ja aivan ihanat käytössä. Niitä saa ostaa Susun Lankakaupasta Salosta, hän laittaa varmaan postipaketinkin, jos et pääse itse käymään (Olen joskus kuullut semmoistakin juttua, eli palvelu pelaa kunnolla).

Kävin taas eilen Pojan kanssa Urheiluvälinekaupassa. HUH! Kauppa, jossa Pojalla on ostoksia samaan tapaan kuin minulla Lankakaupassa...

Ja rätin teosta, Puikot Vinkuu -blogin KYH:äilijä on hoitanut tiskirätti asiat todella upeasti. Olen kateellinen. Mietin joka päivä, mitä KYH:ään ja lopputulos mietinnän jälkeen on usein se rätti... Ehkä minunkin olisi kannattanut tehdä ihan reilusti ja kerralla koko pino!