Kävin eilen illalla kahvilla erään mukavan ihmisen luona. Hänelle oli jäänyt vanhoja puikkoja ja koukkuja, joita ei enää tarvinnut. Nyt hän antoi minulle niitä nipullisen..

Kuten kuvasta näkyy, puikkoja tuli aika paljon! Kyllä nyt taas kelpaa! Ja kuljettamiseen vielä kässäpussi. Ihan hyvä juttu, koska noita pitkiä suoria puikkoja ei minulla ollutkaan kaikkia kokoja. Olen vähän sitä mukaa niitä ostellut lisää, kun olen tarvinnut. Mutta tämä oli tosi kiva ja tarpeellinen lahja. Kiitos!

Heti, kun aika antaa myöden, alan laittamaan puikkoja puikkopussiini. Siihen hienoon, jonka sain Jossulta. Nyt kyllä huomasin sitten jo seuraavan puutteen: Pitkille puikoille pussi puuttuu vielä! Eli aina on jotakin, mitä tarvitaan. Mutta onneksi on pussi edes toisille jo olemassa.

Eilen sain jotakin muutakin, kiitos Susu lahjasta, joka menee ns. parempiin suihin! Mä tykkään niistä ja kovasti! Kaikki hyvänmakuinen tekee meillä kauppansa. Meillä "hyvänmakuinen" on aivan eri juttu kuin Susulla, se on jo todistettu aiemminkin.

Mutta kyllä mää vaan ihemettelen ja kovasti. Että kuinka kiltti mä sitten oikein olenkaan, kun kaikki ovat viime aikoina antaneet vaikka mitä mukavaa lahjaksi? Tai jos eivät tiedä, että jouluun on vielä aikaa kuukausi?

Tänään olen pikkaisen tehnyt käsitöitä, paljon juossut Asioilla isolla A:lla ja haravoinut jonkin verran. Lupasin eräälle hyvälle ystävälleni käydä haravoimassa. Tekee hyvää varsinkin minulle olla välillä ulkonakin ja liikkua. Tulee ulkoiltua nykyään aivan liian vähän. Haravoinnit jäi vielä pahasti kesken, en ehtinyt tänään kovinkaan paljoa. Mutta huomenna on aikaa ja jatkan haravointia. Toivottavasti yöllä ei sada lunta...