Löysin jo aikaisemmin Kauneimmat Käsityöt lehdestä pari mukavaa maillia, jotka haluan toteuttaa. Vessaan verhot (edellsiestä kun tuli pöytäliina) sekä mukavannäköinen, lyhythihainen "jakkupaita".

Nämä langat ostin jo aikaisemmin Susulta sitä paitaa varten. Huomakaa, olen siirtynyt vähitellen väreihin!

Eilen huomasin, että Lankakaupassa on ale. No, mullehan tuli kauhia kiire, koska jos tarvitsenkin lisää lankaa, mulla kun tunnetusti malli saattaa muuttua moneen kertaan, ennen kuin on valmista... Ja huomasin, että tätä minun punaista on jäljellä VAIN KAKSI KERÄÄ! Tuota Grandia piti ottaa vaan kaksi kerää vessan verhoa varten, mutta en voinut vastustaa kolmattakaan, kun hinta oli ihan kokonaisen 1€ / kerä. Samasta syystä minulla on nyt yksi kerä Blend Bambootakin, pakko kokeilla bambu-tiskirättiäkin.

Kun havalla sai.... Ja sainhan minä!

Nyt turkoosin topin neulominenkin menee näppäremmin, ostin toisen 80 cm vaijerin (tai mikä liekin oikea nimitys), koska liian pitkän kanssa se on todella yhtä tuskaa... Vaijerit sotkussa kaiken aikaa muuten...

Ja nyt neulomaan! Mietin vielä sitä Sukkasatoa...