Torstaina kävin ystäväni kanssa kirppiksellä. Käyn nykyään aika harvoin kirppareille ja tosi harvoin edes löydän mitään ostettavaa.

Nyt kuitekin tuli useampikin ostos. Pojalle löytyi vino pino Aku Ankkoja, hän yrittää saada kerättyä jotkut vuosikerrat täyteen, eli ostelemme irtonumeroita siksi kirpparilta. Eli kaikki tutut, jos teillä on ylimääräisiä Akuja, niin tuokaa ihmeessä meille! Itse en ole koskaan tykännyt Aku Ankoista, joten siksi tätä pakkomiellettä on vaikea ymmärtää. Parhaani kuitenkin tee, järjestelmälliselle luonteelleni lehtien mapittaminen taas on oikein sopivaa puuhaa.

Löysin myös vihreää vohvelikangasta, siitä aion ommella pesukintaita itselleni. Kunhan ehdin... Oli NIIN halpaa!

Ja tärkein kaikista:

1242502060_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Teekannu!

Olen monta vuotta haaveillut teekannusta, jossa olisi siivilä-osa irtoteetä varten. En ole sellaista teekannua etsimisistä huolimatta löytänyt. Nyt kirppiksellä menin sanomaan ääneen, että olen kauan etsinyt sellaista. Muutama minuutti myöhemmin löysin tämän kannun! Enkä sitten enää uskaltanut laskea kannua käsistäni.

Pesin ja puunasin kannun puhtaaksi ja olen sitä jo kokeillutkin hyvällä menestyksellä. Tämä on loistava kannu! Minulle juuri sopivan kokoinen ja irtoteekin tulee nyt käytettyä kätevästi.

Mun omat muutaman päivän mietteet: Mutta kyllä mää vaa ihmettelen, et miten tämmönen aarre vois siell olla? Eiks kukaan muu oo mahtanut tajuta, et kuin upea kannu tää on. Ette kyl osaa ees ajatella, kuin tyytyväinen oon ny.

Pitää alkaa käymään useammin kirppiksellä!