Perjantaina kävin tuttuun totuttuun tapaan Lankakaupassa Susua moikkaamassa. Ilmassa oli jäähyväisten tuntua oikein kunnolla, Lankakauppa on ensi viikon suljettuna ja Susu viettää kesälomaansa. Sain Susulta salaattini (hän on meidän vitamiinidiileri) ja ihan reilusti sanottuna mietin, pärjäänkö viikon ilman Lankakauppaa. Tulin kyllä siihen tulokseen, että ehkä viikko maksimissaan menee, sitten on jo käytävä Lankoja haalimassa.

Susulle oli jätetty minulle myös lahja...

Hän, joka neuloo mopsien kanssa oli tehnyt minulle tämän! Kiitos! Tällä olen puhdistanut jo silmälasini, televisioni, tietokoneen näytön... Väsi sopii aivan kuin nakutettu minulle. Ja tämä toimii hyvin! Tämä on todella hyvä! Suurkiitokset!

En ehdi tänään bloggaamaan enempää, olen menossa lasten kanssa kalastamaan. Eilen olimme katsomassa Vuohdensaaressa Kesäteatterissa Kätkäläistä. Huomenna panostetaan täysillä KYH:iin, bloggaukseen ja käsitöihin!

Ja nyt, lasten kanssa tihkusateeseen kalastamaan!!!