Mulla on monta kerää sukkalankaa, jossa on 10 vuoden takuu. Olen lueskellut monena iltana lankakerän vyötteen tekstiä ja miettinyt asiaa. Viime lauantaina otin kerän mukaan Neuleklubiin ja kysyin viksummilta ja viisaammilta, mikä juttu tämä takuu on. Opettajamme käänsi minulle vyötteen tekstiä ja oli sitä mieltä, että sen mukaan voin lähettää lankanäytteen valmistajalle, jos en ole siihen tyytyväinen. Sitä en tiedä, minkä kaiken tyyppisen erilaisen tyytymättömyyden valmistaja on valmis korvaamaan.

Ei kai tämä takuu kata sukan normaalia kulumista? En ymmärrä, miten joku uskaltaa laittaa tuollaisen tekstin sellaisen lankakerän vyötteeseen, jonka minä saan käsiini? Minä kun olen reklamoinnin ammattilainen.... Se on harrastuksena melkein yhtä rakas kuin sukan tikutus. Kaikille vieraammille tiedoksi, en minä turhasta valita, pitää olla kunnon vika ensiksi! Ja sukkalangassa ei vikoja suvaita ollenkaan!

Langan väritys on aika saksalainen, sinivalkoinen voisi olla tutumpi yhdistelmä täällä päin. Mutta ei tuo nyt väritykseltään NIIN kovin paha ole, eihän? Yritän sopeutua kevään ja kesän tuloon ja siinä sivussa opetella iloiset värit. Ja varsinkin niiden käyttämisen itsellä.

Eli näistä Regian -langoista pitäisi nyt sitten kanssa tikutella sukkia. En yhtään tiedä, millainen lanka on käytössä, kestääkö hyvin jne. Onko jollakulla kokemuksia tästä langasta? Kaikki tieto otetaan kiitollisena vastaan! ja mitä tuo STRETCH tarkoittaa sukkalangassa...