Uskokaa tai älkää, mutta kohta on kesä! Olen pohjimmiltani realisti, niin itse uskon. Moni muu sanoisi varmaan, että aivan selvä pessimisti. Kaikkeen on syynsä, mutta tässä kesä asiassa on aivan pakko ajatella positiivisesti! Minä kun palelenkin aina...

Ja koska uskon kesän pian olevan ovella, niin minähän menin ja ostaa räväytin pussillisen lankoja Susulta Anjalinilta! Langat olivat tarjouksessa, euron ja kaksi per kerä, eli aika halvalla pääsin. Näistä on tarkoitus tulla ensi kesäksi kaksi paitaa. Ja katsokaa ja ihastelkaa näitä värejä: Kerrankin ostin itseäni varten jotakin, missä on väriä!

Muuten vinkkinä kaikille, kun Susulla on jotakin alessa, niin hinta on tavallisesti tosi mukava asiakkaan kannalta. Olen aika usein ostanut sitä sun tätä euron tai kaksi kerä. Jos Susun ongelmajäteastia on tyhjä, niin ehkä minä olen ollut teitä muita nopeampi! On muuten ainoa paikka, missä jaksan käydä kunnolla shoppailemassa, ruokakaupan lisäksi siis...

Tällä hetkellä on vähän valmiitakin töitä, mutta päättelyt ja viimeistelyt puuttuvat vielä. Yritän saada ne mahdollisimman nopeasti valmiiksiK kaksi paria miesten sukkia, koko 45, on myös työn alla. Niiden jälkeen alankin tekemään jotakin itselleni, niin ainakin olen suunnitellut.

Nyt iltateelle ja hetkeksi tikuttelemaan sukkaa!