Blogini sai tämän tunnustuksen:

Sain tämän ihanan tunnustuksen Edinan intohimot -blogin Edinalta.

Kiitos!

Ja nyt sitten ne 7 asiaa minusta itsestäni, jotka pitäisi tunnustuksen mukaan kertoa... Huh!

  1. Tykkään keittokirjoista, minulla on niitä kirjahyllyllinen (pieni sellainen),  niitä on kiva selailla ja lueskella unettomina öinä.
  2. Käsitöitä on kiva tehdä. Eniten neulon ja sukkia. Ehkä siksi juuri sukkia, että osaan sukat parhaiten.
  3. Syksy on lempivuodenaikani. Tykkään vaellella metsässä aurinkoisena, kuivana, kuulaana syyspäivänä, ilman mitään kiirettä, etsimässä suppilovahveroita.
  4. Olen miettinyt viimeiset seitsemän vuotta, mitä pitäisi opiskella / tehdä työkseen (ja viimeiset puolitoista vuotta olen tehnyt sitä todella epätoivoisesti, koska olen ollut työttömänä.). Olen hakenutkin joihinkin kouluihin, mutta ei oikein ole tärpännyt. Tehtyjen / lähetettyjen työpaikka hakemusten määrää en jaksa enää edes arvioida...
  5. Minulla on 12-vuotias Poika. Poika on ihmeen tietoinen ikäisekseen lanka-asioista, tietää esim. alpakan hyvät puolet ja osaa kertoa ne aika hyvin epäilijöille ;)
  6. Minulle käsityöt ovat terapiaa. Pelkään, että käsilleni tapahtuu jotakin vain siksi, etten pystyisi sen jälkeen neulomaan.
  7. En toivo lottovoittoa. Toivon työpaikkaa. Taidan olla tosi omituinen...

Annan tämän tunnustuksen seuraaville blogeille:

  1. Susien lampaat  -blogille. Tykkään tästä blogista, ja siellä on usein tosi mukavia juttuja asioista, josita itsekin tykkään.
  2. Gims'Q:n kuiskaus -blogille. tämänkin blogin aiheet ovat usein aivan kuin minulle nakutettuja ja sopivia. Tykkään kovasti!
  3. Janetin lankakassi -blogi. Sinulla on kivoja käsitöitä blogissasi. 

Tykkään monesta muustakin blogista, mutta tällä hetkellä juuri nämä ovat ne useimmin luetut ystävieni blogien lisäksi!