Siskontyttö, ikää 6 vuotta on meillä kyläilemässä. Hänelle aina teen niitä vaaleanpunaisia sukkia, ponchoja, pipoja, kaulaliinoja, tossuja ja vaikka mitä.... Poikalapsen äitinä yritän kaiken hempeän tekemisen halut tyydyttää tekemällä kaikkia tyttömäisiä neuleita.

Siksipä olen tässä esitellyt hänelle uusia Sirdarin lankoja (niitä joita alkuviikolla ostin), ja kysellä, tykkäisikö uusista sukista? Samaten olen esitellyt sitä pinkkiä bambulankaa.... Neiti ei innostu. Ei kuulemma tarvitse kuumia sukkia, siksi yritän ehdotella aina vaan ohuempia lankoja. Ei innostu! Kun mä en tykkää sukista, on vastaus.

Hän EI tykkää villasukista. Ei sitten ollenkaan! Ja mä niin mielelläni tekisin varsinkin hänelle sukkia.

Katselimme Susun Silmukat blogia yhdessä (lapset tykkäävät Tassun kuvista), ja Pinja sanos, että tommosen haluan, osaatkos Tättä tehdä? Mä haluan pinkin!

Siis POMPULAKEEPIN PINKKINÄ! Ja mä kun en oikein ole jaksanut lämmetä tuolle ajatukselle siitä pompula-langasta. Niin neiti haluaa juuri sellaisen....

Nyt yritän sulatella tätä asiaa, en pystynyt oikein vastaamaan mitään. Kyselin vain, että pitäisitkö sitä ihan oikeasti. On kuulemma todella hieno!

HUH!

Katsotaan....