Vaikka vaikutta siltä, ettei täällä neulota, niin kyllä sentään jotain pientä valmistuukin välillä. Paino sanalla pientä.

 

Eli neulomispuolella KYH nro. 2. Tiskikukka Tintin luomukset blogin ohjeella. Lanka tiskikukassa on HjerteGarnin Blend bamboo. Puikot olivat sukkapuikot kokoa 3,50 mm, ihan originellit tavalliset metalliset. Ja langan väri, se nyt on valkoinen, eli ei ehkä kaikkista paras tiskikukkaan...

Poika tuli perjantai illalla kotiin Kyprokselta. Hauskaa oli kuulemma ollut. Ja totta kai sain tuliaisia murukilta! Lankaa en ole pariin vuoteen saanut lahjaksi, koska entisiäkin on neulomatta. Siskoni oli ehdottanut oliiviöljyä, mutta koska yksi lahjaksi saatu pullo on kesken, niin Poika ei ollut suostunut ostamaan sitäkään. Eli sain Johanneksen leipäpuun siirappia ja pullon Commandare viiniä, joka on kuulemma aika liköörimäistä ja voisi käydä minullekin. Vaikka en olekaan mikään viinin ystävä.

Mielenkiintoisinta tässä on mielestäni se, että minun lapseni tietää, mitä meillä on kotona, mitä on käytetty ja mitä ei. Tietää, etten pidä tavallisista viineistä. Toisaalta pelottavaa, tunteeko lapseni minut aivan läpikotaisin? Toivottavasti minussa ei ole mitään pimeitä puolia

Huomenna minulla alkavat työt. Kyseessä on 5 viikon pätkä, mutta olen innoissani siitäkin. Sain hoidettua asian, niin, että olen kyseisen ajan poissa koulusta. Ja vaikka kyseessä ei ole tuon pidempi pätkä, niin olen jo aivan innoissani siitä, että minulle on tulossa palkkapäivä! Ihanaa päästä myös oppimaan uutta. Vähän kyllä jännittääkin... Ja perhosia löytyy vatsan pohjasta!