Bloggaustauko on tullut jo aika pitkäksi. Samaten neulominen, en ole tikuttanut sukkaa oikeastaan edellisviikon torstain jälkeen. Ajatukset kiertävät liikaa kaikenmaailman asioissa, jotka pitäisi hoitaa kuntoon. Ja KYH -työt odottavat pitkin asuntoa kaaoksen vallassa...

Nyt kuitenkin päätin pikkaisen blogata ja kokeilla miten tämä taas sujuu...

KYH:in aikana minulla oli tarkoituksena virkata Dropsin ohjeella sydämiä joulukoristeeksi. Aluksi en osannut tehdä ohjeella mitään, en yksinkertaisesti ymmärtänyt ohjeta (olen virkannut aika vähän). Käydessäni kesäkuun alussa Lankakaupassa eräs tuttu näytti, miten se sydän virkataan. Hän käytti lankana puuvillalankaa.

Treenailtiin vähän erilaisiakin sydän -malleja siinä samalla...

Tarkoituksena on jossakin vaiheessa tehdä niitä sydämiä ihan oikeasti ja ohuemmalla langalla. Saa sitten nähdä, muistanko vielä, miten niitä tehdään. Onneksi tiedän osoitteen, mistä saan neuvot ja ohjeet!

Kesä on mennyt mukavissa merkeissä, on käyty monissa paikoissa hyvässä seurassa. Aikaa on vietetty ystävien seurassa ja pistetty oikein urakalla asioita tärkeysjärjestykseen. Poika on päässyt kesän aikana melontakurssille Teijolla siskoni kanssa sekä  Power Parkkiin siskoni ja Pikku-Neidin kanssa. Power Parkissa poika oli päässyt ajamaan Kartingia, mikä oli aivan ehdoton suosikki. On mukavaa huomata, että siskoni tykkää käydä lasten kanssa eri paikoissa, itselläni ei olisi siihen nyt työttömänä edes varaa.

Kuusamossa olimme ystävä perheemme kanssa. Kävimme myös Koskenlaskussa, ja minä jännitin aivan mahdottomasti etukäteen! En viitsi kirjoittaa tähän Pojan kommenttia äidistä, joka pelkää ja jännittää ihan kaikkea. Olisi kiva kuulemma lskea niitä K-18 koskia, kokeilla laskuvarjohyppyä sekä päästä kuumailmapallon kyytiin. Ja ilmoitan jo nyt ihan varmuuden vuoksi, että minä en ota noihin osaa!!!!

Viime viikon Poika oli ystävänsä luona Kiskossa, kävi siellä uimakoulua. Minulla on ollut aikaa todella paljon olla itsekseni, enkä kuitenkaan ole oikeastaan tehnyt paljon mitään. Oleillut ja tapaillut ystäviä. Tämä kesä on ollut aivan mahtava, monen vuoden taistelun, työn ja tuskan jälkeen voin sanoa, että minun lapseni asiat ovat hyvin. Kiitos! En tiedä, ketä eniten kiittäisin, mutta olen todella kiitollinen!

Ensi viikolla minulla on taas hiljaista ja rauhallista muutaman päivän, Poika menee käymään siskoni ja Pikku-Neidin kanssa Ahvenenmaalle. Tarkoituksena on siivoilla ja ehkä jo vähitellen saan tehtyä jotain käsitöidenkin kanssa. Yhdet KYH -sukat tulivat valmiiksi Kuusamossa Rukalla, ne pitäisi päätellä ja kuvata, vain 4 langanpäätä...