Nyt on sitten jo aivan pakko päästää Susu piinasta ja julkaista myös viimeinen osa jatkokertomuksesta...

Jouduimme pistäytymään myös Eurokankaassa, koska Susulla oli tarpeita ja tarjouduimme auttamaan ystävää hädässä. Eikö kuulostakin aika hyvältä, noin niinkuin meidän muiden kannalta? Eli kävimme Eurokankaassa Susun asioilla. Hän vielä mainosti, että Lankabaari on aivan vastapäätä, jos meitä vaikka kiinnostaisi... Siinä meillä kanssa Lankakauppias!

No juu, ja pakko meidän sitten oli käydä sielläkin... Vaikka mukana ollut ystävä sanoikin: "Ei mennä, voidaan sanoa ettei käyty!" Mutta mähän olen yllytyshullu...

Ja toi sukkalanka oli sitten muuten alennuksessa, -30%:a. Ostin ihan siksi lankaa, että ostin, enkä oikein edes ymmärrä että miksi ostin. Ja tuota aivan saman tuntuista lankaa olen ostanut myös Susulta, mutta se oli vain erimerkkisessä vyötteessä.

Tuollaiset jännät palmikkopuikot oli aivan pakko saada, se taisi olla ihan oikea tarve, olen nähnyt sellaisen Jossulla. Jossu käytteli palmikkopuikkoaan todella näppärästi. Ja muuten siellä ei sitten ollut mitään. Todella paljon tyhjää, aika kalsean oloinen paikka minun makuuni. Olihan siellä paria sellaista lankaa, mitä meidän LähiLankakaupassa ei ole. Mutta valikoima oli mielestäni aika suppea. Olen kai tottunut parempaan valikoimaan? Tai sitten vain olen maalta! Ja mä olin luullut, että sieltä saisi ostaa kahvia, kun se kerran on BAARI! Kunnon kahvia!

Ihan oikeasti luulin, että siellä olisi myynnissä kahvia.

Ja noita Vanhanpiian kirkkokarkkeja ostin Kauppahallista. Joskus kauan aikaa sitten erään ystäväni mies toi minulle niitä aina silloin tällöin, muistutukseksi siitä, että olen vanhapiika...

PS. Poika ei tykkää siitä, että käyn vieraissa Lankakaupoissa. Saan melko varmaan palautetta!