Ja tässä sitä vaan blogataan, vaikka mitään valmista ei olekaan. Mutta voin kyllä leuhkaista, että melkein valmista on! Olisi yhdet villasukat, kokoa 45, Baktus, sekä kahdet kämmekkäät. Ne kaikki vain odottavat päättelyä ja kuvausta. Nyt olisi ulkona sopivan valoisa päiväkin, jotta kuvat saa onnistumaan. Eli kohta pian pitäisi alkaa ahkeroimaan, ne bloggaukset voi sitten tehdä vaikka pimeälläkin...

Luvassa on myös lähipäivinä Stiga rattikelkan tuunauksia. Tällä hetkellä odotetaan testituloksia!

Eilen käväisin Lankakaupassa ostamassa lankaa erästä projektia varten. Olen miettinyt värejä jo jonkin aikaa ja nyt sitten hankin lankaa...

Eli Maijaa ja Jannea, kumpikin ovat ihan lempivärejäni sekä myös Pojan lemppareita. Siinä Lankakaupan tiskillä laskeskelin kolikoitani, että riittävätkö ne ostoksiini. Sitten Susu sanoi, mitä langat maksavat ja siinä vaiheessa olinkin sitten jo vähän ihmeissäni. Hetken mietin, että hän laski summan väärin, mutta aika outoa, kun ei ole tuon vaikeampi laskutoimitus. Sitten ajattelin, että onpas hyvä alennusmyynti... Minä kun kuvittelin saavani alennusta 10%:a yhteissummasta,  enkä 10%:a ja loppu jaettuna kahdella... Sitten Susu kertoi terveisiä Tuomelta ja lopultakin minullakin alkoi raksuttaa. Kiitos Tuomi! Tämä oli tosi ihana ylläri! Eli kun minä ostan pinkkiä Maijaa, niin se on minun lahjani, niinkö se meni?

Joskus tällaisissa tilanteissa huomaan todella selvästi sen, että olen 25%:a hämäläinen. Kestää ja kestää, sitä se Somerolainen perimä kai sitten teettää

Maija ja Janne. Onko nämä lankojen nimet jollain tavalla yhteydessä Myrskyluodon Maijaan? Olen lukenut joskus niitä kirjoja, ja pakko sanoa, että niitä lukiessa silmät olivat useinkin kyynelissä. Tuntuu aivan hirveältä ajatella Maijaa yksin odottamassa Jannea sillä ankealla kivisellä luodolla meren myrskytessä, peläten pahinta ja toivoen parasta. Pidän todella kovasti myös sen elokuvan musiikista, aivan upeaa kuunneltavaa!