Viime aikoina on bloggaaminen ja kaikki muukin mahdollinen on jäänyt vähän vähemmälle. Syynä ihan suoraan sanottuna kunnon uupumus! Pojan juttujen ja harrastusten kanssa on mennyt aikaa uskomattoman paljon, myös omat opiskelut ja flunssat ovat verottaneet voimia. Näkisittepä, millainen kaaos meillä on kotona...

Heinäkuun lopulla olimme Pikku-Neidin kanssa  Kädentaitajien ostosmatkalla Helsingissä. Ostoksiakin tuli hieman... Eli olisi tarkoitus neuloakin vielä joskus, kunhan aikaa on enemmän ja itsellä virtaa!

Lankamaailma Nordea oli minulle pienoinen pettymys. He lupasivat aina 20€:n ostoksista lankakerän kaupanpäälisiksi, mutta niitä kaupanpäälisiä sai melkoisen sattuman varaisesti ja laskutekniikka oli myös mielenkiintoinen... Asia jäi kieltämättä hieman vaivaamaan.

Ja eihän Kädentaitajien ostosmatka ole mitään ilman arpajaisia! Voitin lankaa (josta ehkä teen itselleni ison shaalin tyyppisen lämmikkeen) sekä Taito -lehden.

Pikku-Neiti panosti aivan eri tavalla ostosmatkaan, hän teki toinen toistaan hienompia hankintoja, joista jokainen oli tarkan suunnittelun tulos. Eniten reissussa nautinkin juuri hänen innostaan ja ilostaan!

Tänään minulla oli itselläni jännä päivä, ensimmäinen näyttö! Jännitin todella kovasti, aamulla en pystynyt syömään mitään ja hiki virtasi näytön ajan. Miten minun ikäinen ihminen voikin jännittää NIIN paljon vessan siivoamista? Huh! Mutta läpi meni ja se on pääasia! Enää neljä näyttöä jäljellä...

Torstai illalla Kädentaitajilla on Lankakaupassa Susun pitämä Sukkakurssi. Tarkoituksena minulla on aloitella sukkaa, joka aloitetaan kärjestä. Olen suunnitellut sitä jo kauan, jos nyt saisin aloiteltua sen.

Ensi viikolla olen Pojan kanssa kuntoutuksessa, siellä ehdin ja jaksan melko varmaan vähän neuloakin. Tiedä vaikka kärjestä aloitetut sukatkin edistyisivät siellä...

PS. On minulla parit sukatkin valmiina! Bloggaan niistä heti, kun saan ne pääteltyä ja kuvattua. Se "Päättelykeiju" on vaan eksynyt taas kerran matkalla tänne meille.