Heikkona hetkenä lupasin leipoa ja keittää kahvit jäähalilla 13.4., vähän niinkuin synttärikahvit. Menivät muuten ihan näppärästi Pojan harjoitusten aikaan ja oli kiva jutella kavereiden kanssa samalla.

Ja kuten kuvasta näkyy, minua on taas lahjottukin... Susulta sain herkkuani, saaristolaisleipää. Todella hyvää! Posti tuli minulle ihanan pikku kirjasen ja "jäähallin neulomiskaveriltani" sain ranneketjun.

Parasta kuitenkin illassa oli hyvä seura ja todella mukava juttutuokio kahvin kanssa. Tottakai sukankutimet mukana... Niin, ja se upea "kukkakimppu" josta kerroin jo aikaisemmin <3

Tänään minun piti mennä Pojan jääkiekkojoukkueen kanssa Hämeenlinnaan, mutta jäinkin kotiin, koska olen ollut todella kipeä. Aivan mahdoton flunssa päällä. Harmitti kyllä, olisin kovasti halunnut mennä katsomaan turnausta. Mutta onneksi jäin kotiin, sillä olen ollut todella väsynyt, nukkunut melkein koko päivän.

Viikko on ollut muutenkin joiltakin osin hieman raskas, mutta uskon, että kaikesta selvitään.