Olen haaveillut viime keväästä astikka liukuvärjätystä Vironvillasta. Itse en ole aikoihin käynyt Tallinnassa tai missään muuallakaan. Siksi olen aina välillä kysellyt äidiltäni, josko hän voisi tuoda minulle sitä. Viime keväänä hän oli etsinyt tätä lankaa ystävänsä kanssa Tallinnasta kuitenkaan sitä löytämättä.

Nyt tällä viikolla hän oli taas käymässä Tallinnassa. Ja taas muistuttelin, josko hän voisi katsoa minulle lankaa. Jos sitä vaikka löytyisi...

Ja löytyihän sitä! Kolme vyyhtiä, kahta eri väriä! Aivan ihania omasta mielestäni. Nyt saa tehtyä Revontulen juuri siitä oikeasta langasta! Tällä hetkellä minulla on kesken Regia-Revontuli, tätä huivi-mallia on kiva neuloa.

Toivoin vihreää vironvillaa ja tässä on vihreää. Tykkään tästä väristä!

Tässä on vaaleanpunainen väri. Tästä väristä  tulee mieleen Trio-jäätelö. Mansikka, suklaa ja vanilja. Tykkään tästäkin. Olen ihan täpinöissä näiden lankojen ja huivisuunnitelmieni kanssa. Haluaisin huiveja vaikka minkä värisiä... Näistä riittää kyllä Revontuleen ja myös Minttumaariin, sellaisenkin haluaisin!