Otin syksyllä osaa yhteen Novitan kilpailuun ja kerrankin (Tai taas kerran!) minulla kävi tuuri. Voitin trikoopaidan!

Tykkään paidasta. Paita on mielestäni ehkä enemmän pinkki, kuin punainen. Kuva taas hieman valehtelee.

Poika sanoi, että paita näyttää hyvältä. Ja että minä näytän sen kanssa hyvältä. Aika hyvin kehuttu, mun mielestä ainakin! Itse ajattelin ensiksi, että paita on liian íso. Mutta ehkä on ihan hyvä, että siinä on hieman "kasvuvaraa"... Tai vaikka tilaa suurille ajatuksille ja vatsallekin...

Paita tuli ihan hyvään aikaan, olen juuri tutkaillut vaatekaappejani epätoivoisena. Ainoa, mitä minulla on reilusti, ovat sukat. Tuskin kellekään mikään suuri ylläri... Muuten kaappi on aika ankeaa katseltavaa. Pitäisikö käydä kirpparillakin? Olen tosi huono vaatekaupoissa kävijä. Olisi ihanaa, jos joku vain toisi pinon vaatteita kotiini ja asia olisi sillä selvä.

Ompelukonetta ollaan menossa katsomaan jo ehkä huomenna. Mahdankohan osata mitään ommella...  Sitten aletaan väkertämään innolla vaatteita kesää varten, toivottavasti!

Kysymys kaikille fiksuille... Miten tuon paitakuvan viereen olisi voinut kirjoitella? Kun en millään saanut tekstiä sinne sivuun, vaikka kuinka yritin...