Olen viime kesästä asti miettinyt sitä paperinaru asiaa ja paperinarusta tehtyjä hattuja. Juuri vähän aikaa sitten voitin Sipin silmukat blogiarpajaisissa paperianarua, ohjeen ja mallin ruusuun. Viikonloppuna kun olin kyläilemässä ystäväni luona, hänen joka osaa korjata kaiken, puhuin näistä paperinaru asioista hänellekin.

Ystäväni muisti heti, että hänelläkin on paperinarua, jota ei tarvitse. Ja antoi tämän kerän minulle. Eli, minulla alkaa olla materiaalia vähitellen todella reilusti niihin paperinaru hattuihin sekä kukkasiin. Nyt odotellaan vain kunnon inspiraatiota!

Olen jo pidempään miettinyt iduttamista. Sehän olisi helppo ja näppärä tapa saada talven keskelle ruuaksi jotakin vihreää ja terveellistä. Eikö vain? Yritin etsiä netistä tietoa asiasta ja jotain löytyikin. Tutkin esim. Ruohonjuuren nettisivut. Nyt en vaan tiedä, millaisessa purkissa niitä ituja kasvattaisin tai siis idättäisin? Onko siihen olemassa joku helppo ja näppärä purkki? Olisi kiva saada tietoa, jos jollakulla olisi jotakin hyviä vinkkejä asiasta.

Terv. Nim. Tiedoista erittäin kiitollinen PS. Älkää missään tapauksessa kertoko asiasta Pojalleni, meillä myrskyää ilman itujakin....