Minut on haastettu jälleen. Haastajana oli: Susu Susun silmukoista! Kiitos sulle.

Haaste.

Sinut on valittu "miljoonien " joukosta!

Tee siis näin:

Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi. Haasta mukaan 4 blogiystävää.

1. Neljä työtä,joita olet elämäsi aikana tehnyt

1. Opiskeluaikana harjoittelijana kirjastossa, tein kirjastovirkailijan tehtäviä.

2. Töissä ruokakaupassa

3. Hydrauliikka myyjä, jossa tehty myös hydrauliikka letkuja

4. Varastossa töissä, moneesa eri paikassa varastotyöntekijänä.

Laitoin tähän näitä myyntialan hommeleita nyt enimmäkseen tällä kertaa!

2. Neljä tv-ohjelmaa,joita tykkään katsella

1. CSI (kaikki eri versiot, mä kuulemma kirjoitan ja lausun sen väärin, kyl lapset o tarkkoi... mul se o "seeäsii")

2. Kova Laki

3. Kaikki ruokaohjelmat (mä rakastan ruokaa, mulle ne kaikki ovat yksi ohjelma)

4. Suurin osa poliisisarjoista (pojan mukaan ne vois olla dekkarisarjoja)

3.Neljä paikkaa,joissa olen ollut lomalla

1.Mökillä

2. Ruotsissa

3. Dublinissa

4. Kotona

4.Neljä internetsivua joilla käyn päivittäin

1. Sukka o mu juttu!

2. Susun Silmukat

3. Pappilan hätävara

4. Pankki

5. Neljä lempiruokaani

1. Borssikeitto

2. Perunamuusi (omatekemä)

3. Liharuuat

4. Tuore leipä

6. Neljä paikkaa jossa mieluiten olisin juuri nyt

1. Kotona (olen)

2. Ystävien luona (kohta menossa)

3. Harrastuksissa, omissa tai lapsen

4. Tai ostoksilla vaikka The Lankakaupassa!

Sitten haastan: Mama Pappilan hätävarasta, Tuomi Tuomen Helmistä, Pikku Possun Pikku Possun Puuhapajasta sekä Riinan Mökkihöperön Pöperöistä.