9. ja 10. päivän KYH:it ovat nyt valmiina!

Molemmissa Tiskikukissa lankana on Novitan Alabama. Puikot olivat 3,50 mm:n kokoiset sukkapuikot. Tuohon aprikoosin väriseen Tiskikukkaan jouduin käyttämään viimeiseen kerrokseen eri väristä lankaa, kun lanka loppui. Tälle puolelle toinen väri ei kuitenkaan näy. Tuntuu todella hyvältä, kun olen saanut puuvillalangan jämiä pois pyörimästä ja näitä tiskirättejä ainakin minä itse käytän ihan säännöllisesti. Tiskikukat kulkevat meillä erittäin ahkerasti pesukoneen ja tiskipöydän väliä. Tänä illalla yritän löytää jostakin tekokuitulankaa, jotta voin tehdä sellaisen todellisen "puhdistus" pyyhkeen itselleni. (vrt. Neuloo mopsien kanssa Susun blogissa)

Nyt pitää lähteä hakemaan Poikaa kotiin. Hän on ollut viikonlopun ystävänsä luona. Talvella he näkevät toisiaan todella vähän, koska pelaavat eri jääkiekkojoukkueissa ja siksi tapaamisia on erittäin vaikeaa järjestää (paitsi tietysti jäähallin käytävillä). Näin kesällä sitten otetaan ilo irti kunnolla ja saavat viettää yhdessä aikaa todella paljon.

Ja minä olen tikutellut Tiskikukkia kaikessa rauhassa... Ei vaiskaan, olen minä muutakin tehnyt, mutta kaikkea ei kerrota täällä!