Perjantaisesta Turku reissusta on vielä monta asiaa tunnustamatta. Jateketaan seuraavaan osioon, eli askarteluun. Kaikki, jotka tuntevat minut hyvin, tietävät etten askartele...

Siksi näitä ostoksia on aika vaikea selitellä mitenkään järkevästi. Tiimarista ostettuja kaikki, uskoakseni tarvitsen näitä jossakin vaiheessa... Aina aikaisemmin olen jossakin vaiheessa antanut askartelutarvikkeet lahjaksi erään ystäväni tyttärelle, tuleehan niitä syntymäpäiviä. Mutta tällä kertaa on suunnitelmissa (taas), että teen näistä ihan oikeasti itsekin jotain.

Magneetteja tulen tarvitsemaan todella monessa paikassa (esim ne perhoset, joita olisi tarkoitus virkata jossakin vaiheessa), omenan palaset on tarkoitettu johonkin (hieman epävarmaa) ovikranssiin tai keittiökoristeeseen. Eli suunnitelmia kyllä löytyy!

Yöllä satoi ja ukkosti, vieläkin ilma on aika ankea. Toivottavasti Tampereella on edes vähän parempi sää, kun siskoni on Särkänniemessä lasten kanssa. Minulla oli mahdoton lista asioita, jotka piti tehdä, kun on aikaa ja olen yksinkin. Mutta en minä mitään aikaiseksi saa. On niin ihanaa vaan olla, juoda kahvia, vähän neuloa, miettiä ja haaveilla. Ehkä alan vähitellen oppimaan, miten elämästä voi nauttia todellä helposti?

Ja se Helluntai, ei ole heilaa vieläkään. Jos sanonta pitää paikkaansa, niin taisi tulla hiljainen ja rauhallinen kesä... Vai pitäisikö mun lopettaa neulominen, ja mennä oikein etsimään sitä heilaa jostain???