Olen mainostanut jo pari päivää, etten ostanut yhtään Tampereen messuilta lankaa. Ja tottahan se on. Mutta sitten ostin kyllä kaikenlaista muuta pientä...

Sitä "kaikenlaista muuta" tuli ostettua niin paljon, että siitä voi tehdä melkein listan:

  • Porkkanat, eli helppo ristipistotyö. Jossu sitten opettaa minua tekemään sitä kurssilla joka toinen torstai.
  • Titityystä ne neliskulmaiset sukkapuikot, nämä taisivat olla kokoa 3,25. Kokeiltiin niitä jo messuillakin.
  • Tuollaisia hakaneulan näköisiä, joilla voin "säilöä" silmukoita. Tämä minun sanastoni ei taida oikein olla teknisesti oikein
  • Paketti puisia kerrosmerkkejä, jotka näyttävät nuppineuloilta.
  • Cloverin tarvike Hippo, joka oli muuten TODELLA EDULLINEN. (minä olen jo kuin Sulo Vilèn)

Siinähän ne sitten olivatkin. Pojalle tottakai Viipurin lakritsia, josta taisin itsekin syödä jonkin verran...

Tässä on nyt muutamana iltana pelattu Pojan kanssa Suomi-Monopolia. Tänä iltana vuorossa on Alfa-Pet. Mukavia pelejä. Aika kuluu nopeasti. Ja uskottelen itselleni, että hän oppii tosi paljon asioita tällä tavalla.