Olen yrittänyt koko kesän ottaa osaa vaikka mihin arpajaisiin. Ja nyt sitten lopultakin voitin! Ja kannatti odottaa näin kauan voittoa, sillä tämä palkinto on todella ihana <3

Voitin Fifin fiinit fiilikset -blogin arvonnassa. Palkintoon kuului 3 aivan ihanaa laventeli tuoksupussia, jotka aioin laittaa uuden kodin vaatehuoneeseen tuoksumaan. Käsivoide, jota sukanneulojana taatusti tarvitsen ja usein. Sekä melonisaippua, joka tuoksuu aivan ihanalta. Tuntuu taivaalliselta saada näin eksoottinen ja ylellinen palkinto, kun itse en pahemmin pääse matkustelemaan. Kiitos Fifi, tämä palkinto muutti tämän kaaosmaisen muuttoviikon paljon aurinkoisemmaksi!

Muutto on tehty viime viikon aikana. Suuressa kiitollisuuden velassa olen Jossulle, jonka perhe auttoi minua muutossa. Kiitos Jossu, ilman teitä en olsi selvinnyt.

Nettipimentoa on kestänyt myös jokusen päivän, Weelan laite oli tullut matkansa päähän. Tänään saimme kuitenkin netin erään ystäväni avulla toimimaan. Ja kiitos Susu, tämä sinun laitteesi toimii aivan loistavasti!

Tämän viikon aikana olen tullut siihen tulokseen, että olen todella onnekas, koska minulla on ystäviä. Ystäviä, jotka ovat auttaneet taas todella paljon!

Huomenna lauantaina on tarkoituksena jatkaa laatikoiden purkamista. Ehkä saamme jo pesukoneenkin toimintaan tai kaikkiin huoneisiin lamput kattoon. Vähitellen ilman hötkyilyitä hoidamme asiat vähitellen.

Sunnuntaina menen Salon Seudun Kädentaitajien kanssa Helsinkiin Käsityömessuille. Odotan jo kovasti sunnuntaita.

Sukkasatoonkin osallistuin, pitää viikonlopun aikana tutustua Bloggeriin, jotta saan kirjoitettua Heinälatoon.

Nyt jatkamaan vielä hetkeksi laatikoiden purkamista! Öitä!