Mutama pari sukkia valmiina. Eli maanantai-iltana minä imuroin ja minun äitini päätteli sukkia. Imurointikin on kivempaa, kuin sukkien päättely. Kyllä siellä on siistiä, jos minä vielä tuplaan sukkien tuotantomäärät Nauru

Vanhoilla linjoilla mennään, eli perussukkaa ja sitten se sama hyväksi todettu pitsisukan malli.

Nämä sukat on tehty Novitan Nalle langasta puikoilla kokoa 2,5. Sukkien koko on 22 ja vien nämä eräälle pikkuneidille tänään! Toivottavasti ei jalka ole kasvanut sen jälkeen, kun kertoivat koon minulle. Näitä pieniä, hempeän värisiä on mukava välillä tehdä.

Elikkä tässä kolme paria pitsisukkia. Mallina on sama Pirkan neuleohjesivujen malli, jolla olen aikaisemminkin sukkia tehnyt. Kaikissa on lankana Novitan 7 veljestä ja kaikkien sukkien koko on se totuttu 38/39. Tuon yhden parin tein pidemmällä varrella, hieman vaihtelua. Tämä on tosi mukava ja simppeli malli tehdä! Seuraavaksi taidan kyllä jo vaihtaa mallia.

Nämä kolme paria ovat kanssa menossa tuohon "valmiiden sukkien" kassiin odottamaan käyttäjäänsä. Tiedä, vaikka olisivat jonkun joululahjoja. Sukkaplokki taitaa olla seuraava hankinta, sillä saisi valmiit sukat siistin ja tasaisen näköiseksi.

Tänään tuli uusi Novitan lehti. Alkaa olla niin paljon käsitöitä "rästissä" ja kesken, ettei sitä lehteä juuri nyt olisi edes tarvittu. Elikkä uusista malleista ja ideoista ei olisi ollut pulaa, vaikka lehti olisi tullut myöhemminkin.